HARMONOGRAM PRACY PRZEDSZKOLA
7.00 – 8.00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci: zabawy konstrukcyjne, dydaktyczne, tematyczne. Praca indywidualna. |
8.00 – 8.30 | Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe rozwijające sprawność, zwinność i koordynacje wzrokowo- ruchowo – słuchową: |
|
|
|
|
|
|
8.30 – 9.15 | Przygotowanie do śniadania i śniadanie: |
|
|
|
|
9.15 – 10.30 | Zajęcia edukacyjne: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.30 – 10.40 | Drugie śniadanie. |
10.40 – 11.50 | Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze: |
|
|
|
|
Pobyt na świeżym powietrzu: | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.50 – 12.00 | Przygotowanie do obiadu: |
|
|
|
|
|
|
12.15 – 12.45 (grupy młodsze) 12.30 – 13.00 (grupy starsze) |
Obiad: |
|
|
|
|
|
|
12.45 – 13.00 | Przygotowanie do odpoczynku (dzieci młodsze): |
|
|
|
|
13.00 – 14.30 | Odpoczynek poobiedni: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.40 – 15.00 | Podwieczorek |
15.00 – 17.00 | Zabawy dowolne w sali lub na placu zabaw. |
Utrwalenie poznanych treści dydaktycznych. | |
Praca z dziećmi o indywidualnych potrzebach edukacyjnych. | |
Twórczość plastyczna. | |
Czytanie literatury dziecięcej. | |
Czynności porządkowe. | |
Rozchodzenie się dzieci. |